Sabtu, 16 Februari 2013

crush


ASSALAMMUALAIKUM.
HEYYY, My name is tacha // tacha padalela // osman pasola// osman rasta// NFJ. Nama yang diberi ibu tercinta Natasha Faradilla Jamil (Y) .  BEsok dah hari ahaddd :'( SOSA. Balik hostel. Damn! Malam esok party birthday ^.^ Have fun form 4. K, now nak cerita pasal kelas saya yang baru ni. Haha. Saya dapat jiran baru nama ummi namirah, nak tengok muka dia? nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
|
V

ummi namirah.
gila comel kannn? hahahahahahahahahahah lol, dia teraamat la cute :* muah muah ummi. haha. hari-hari kita ambil makanan dia :3 ummi buat saya sebagai mesin mengahabiskan makanan sebab dia nak kurus! saya jadi mangsa. Sekarang kelas saya tinggal 25 orang jeee, hmm. makin kurang. Warga 4TV1 yang tinggal : Atirah // Hadirah // Mia // Nayli // Erry // Teha // Ila // Mai // Aina // Umi // Umay // Nora // Endah // Shaqic // Syak // Qutu // Mira // TACHA COMEL // UMMI LAWA // Mira Zee // Has // Fatihah // Baby // Mira // LAVANIA MY LOVE :* tu je? Hmm. Btw, saya Ada pakwe baruuu :> Nama? TEO. dia seorang CEO :3 lol, hahaha, Sayang dia gila-gila lahh :* My lalink cikgu teo isnin ni kita jumpa k? muah :* hahahahah. Rindu 3RKM :'( Rindu nak gelak, nangis band berssama, sekarang ramai dah pindah. Aneh paling menyedihkan :\ meninggalkan kami.  Miss you more neneh :| i wish you luck babyy, Okay la, nak siap barang hostel. paipai.